lördag 16 november 2013

The Cranberries - Animal Instinct


 Är ni stolta nu Marks kommun, som slog sönder en familj, många familjer...

Är familjehemmet C¤rist¤an Ande¤st¤öm stolt över vad han gjort mot min dotter, se till att håna mig och underlåta mig att träffa min dotter... det finns mycket att säga om det och allt skall ut, i sinom tid...

Våra skattemedel används till att bryta ner individer, vi har en socialtjänst som med maktmissbruk, lögner och manipulationer rättfärdigar omhändertagnanden och slår sönder familjers tillvaron. De gör det för de kan göra det utan att det blir några konsekvenser mot dem. En ondska som inte liknar något annat frodas på våra socialkontor.



Share |

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur får man grannar att flytta? Ah, man flyttar själv...
Den där djävla bibliska liknelsen, den som släpper är modern - verkligheten är annan.
Vakna sveriges sovande folk. Om inte annat kan ni kanske förklara varför vi har flest omhändertagna barn/capita? Vi har välstånd, utbildning, jämlikhet - OCH flest omhändertaga barn/invånare i HELA VÄRLDEN. Förklara gärna för mig innan du själv drabbas...

Anonym sa...

Animal instinct - Gud hjälpe er alla...
Kan detta skitland dra åt helvete någon gång?