söndag 13 september 2015

Order followers


Dagligen bombarderas jag av information om socialtjänstens oegentligheter, inte bara i Marks kommun, utan runt om i landet och ute i världen... Man kan fråga sig vad de håller på med. Socialtjänsten har ett oerhört maktövertag över de människor som hamnar i deras klor. Jag var en helt vanlig mamma, som jobbade hårt för att våra liv skulle gå ihop, allt jag ville var mina barns bästa, men de kastades in i helvetet och spelades ut mot mig, istället för att få stöd i den situationen vi befann oss i - det var så lite vi hade behövt - så krossades vi och tvingas nu leva i spillrorna av deras demolisation. Det är enorma krafter som verkar och vilseleder föräldrar, såväl som barn, som driver dem in i utanförskap och desperation. Barn/ungdomar och föräldrar blir svårt traumatiserade av de myndighetsövergrepp som sker. De som fortfarande inbillar sig att socialtjänsten är till för att hjälpa till, kanske skall börja tänka om, för ingen sitter säker, absolut ingen. Även om jag inte bloggar så mycket just nu, så innebär det inte att jag rullar tummarna och har accepterat det som hänt oss. Tvärtom, jag har så mycket att göra att jag ibland inte vet hur jag skall hinna med allt, ovanpå det att jag jobbar heltid. Enligt mig borde alla tjänstemän och ansvariga politiker som utsätter barn och föräldrar för deras myndighetsövergrepp, sitta bakom lås och bom. De drabbade utsätts för psykologisk våldtäkt. Jag kommer att återkomma till allt så småningom, och då kommer jag också att avslöja mycket av det som pågått bakom kulisserna, sådant som inte kommit allmänheten till kännedom. Min världsbild har vänts upp och ner, om det är bra eller dåligt... det är nog det enda goda detta helvete har fört med sig.... Jag lever ett förhållandevis gott liv om man bortser från det elände socialtjänsten orsakat mig! De tog det viktigaste i mitt liv från mig, min familj, mina barn, min värdighet, genom lögner, manipulationer och subjektiva utredningar, för det som det egentligen handlade om var förhållandevis struntsaker som man hade kunnat reda ut, men i socialtjänstemännens egna sjuka värld skapar de en historia som skall rättfärdiga deras handlingar och skruvar till det helt i de ungas huvuden. Socialtjänstemän tillsammans med familjehem pressar in barn och ungdomar in i en situation de sedan inte kan ta sig ur på egen hand och traumatiserar dem svårt. Detta kallar man barns bästa! Någon krishjälp för föräldrar som får sina barn omhändertagna existerar inte, inte heller för barnet!!! Någon konsekvensanalys ställs aldrig! Hela systemet är genom korrupt, alla som har ekonomiska intressen i detta håller hårt i barnen och ser till att alienera dem ifrån föräldrarna, de håller också varandra bakom ryggen, de som möjligtvis vågar sticka ut, ser man till att förstöra tillvaron för, det är en riktigt sjuk värld jag kommit i kontakt med, som nu förstört 9 år av mitt liv och säker många år till framöver... Det är som om att man som förälder får stå ensam på ena sidan fotbollsplan utan målvakt och med advokaten på reservbänken sneglandes mot de andra för han hellre hade velat tillhöra dem, och man skall spela mot ett fullt lag på andra planhalvan med målvakt och alla reserverna ute på plan... det är utdömt på förhand... Man måste vara en övermänniska för att överleva dessa soc-stollar!!! Och det tar heller aldrig slut, det går inte att få stopp på deras framfart, därför att det är för starka krafter och intressen som styr dem!!! Det är ganska exakt 9 år sedan nu som jag fick min cancer diagnos och lika länge har socialtjänsten belastat mig och barnen (nu unga vuxna), tills vi gick sönder, detta för att jag en gång hade gått på propagandan om att de är till för att hjälpa till, så i ett svagt ögonblick i livet så fick de grepp om oss och slog sönder allt det jag under min livstid hade byggt upp. Socialtjänsten är en destruktiv organisation där människor med egenintressen styr!!!



Share |

Inga kommentarer: