söndag 10 januari 2016

For my children



Sedan en liten tid tillbaka har dokumentären 'For my children' släppts fritt i Sverige och alla kan nu se den. Den har vunnit flera priser på en filmfestival i San Fransisco.

Jag rekommenderar er även att se dokumentären 'Kids for cash' den kan man bland annat se på netflix.se
En annan dokumentär som ni bör se om ni kan lyckas komma åt den, är 'Traffic', den beskriver också hur den legala korrupta barnhandeln fungera.
Boken 'Legally kidnapped' är skriven av en whistleblower som avslöjar de faktiska omständigheterna kring den legala barnhandeln, den kan jag också rekommendera http://www.legallykidnapped.net/

Det jag gjort den senaste tiden är att med avsky följa hur de som utsatt mig och min familj har klättrat på sina karriärstegarna eller håvat in pengar på sina arvoden - blodspengar - i synnerhet är det vidrigt när de samtidigt själva har betydligt ruttnare familjeförhållanden än vi, min familj, någonsin har haft innan socialtjänsten i Marks kommun kom och krossade min familj, senare kom Göteborgs kommun komma att ta över och kopierat eländet Marks kommun började med, jag kommer att återkomma till det och exponera allt som jag känner till. Mina barn är förlorade, den tiden vi skulle ha haft kommer aldrig komma tillbaka! För övrigt ser jag med tillförsikt fram över vad som komma skall, för världen börjar få upp ögonen för det som pågår och jag har ganska stora saker på gång, det är det minsta jag kunnat göra för mina barn och deras framtid. Jag kommer nog aldrig komma att få se dem som orsakat oss detta lidande skaka galler, då myndigheter skyddar myndigheter och korruptionen är så utbredd i Sverige, detta något jag som själv var ovetande om fram tills att jag naivt trodde att vi skulle få valuta för alla skattepengar jag betalat in under alla år... jag får istället förlita mig på att naturens lagar gör sitt, för jag vill tro att karma is a bitch!




Share |

Inga kommentarer: