lördag 25 juni 2011

Min första midsommar utan min dotter

Det enda jag vill är att ha tillbaka mitt familjeliv, socialförvaltningens inkompetens är total. De drar ner familjer i ett träsk man inte visste fanns innan. De bryr sig inte om barnen ett j***a dugg...

Precis såhär är det i Marks kommun, jag citerar Jimmy Fredriksson:
"I landet som alltid sätter sig själv på piedestal när det gäller mänskliga rättigheter äter myndigheter barn till frukost. Sedan spottar de ut de psykiskt knäckta vraken och rapar aningen förläget."


Share |

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet tyvärr hur det känns - karlsryd har ju varit framme i vår familj också. Han gillar klippcollage har jag hört....

Anonym sa...

Detta är helt för djävligt!

Går det inte att få ett stopp på tokerierna?

Vet du, Marks kommun ska ha "fredags-fest" på torget? Vad firas - tydligen 40 år i läge för det goda livet...

Måtte Markborna visa att de fått nog och bojkotta eländet. Pelle Pellby var visst invignisngstalare - fattar inte ens att han vågar visa sig ute...

Anonym sa...

Jag undrar vem det är som tydligen använt sig av epoxy-lim för att få Magnus Andersson att sitta säkert i socialförvaltningens chefsstol?

Någon med sinne för humor måtte det allafall vara, dock har nog denne skämtare inte fullt ut insett vidden för kommunens medboprgare, framförallt inte barn och familjer... (alla skämt är inte coola).

Efter vad jag förstå kan du Von Locksley en hel del, och mera därtill inom tekniska områden.

Fnns det något som kan lösa upp expxy-limmet så han blir berfriad från fastlimmningen i chefsstolen?

Vänliga hälsningar från orättvist behandlad.

Loppan sa...

Han behöver ej befrias ifrån limmet utan kan ta stolen med sig och gå, hoppas att han går väldigt långt ifrån Marks kommun. Han har ju en stol så han kan sätta sig och vila på vägen.