onsdag 23 november 2011

Politiker har polisanmält socialtjänsten i Mark och Grynings vård för att lämna ut oriktiga uppgifter

Idag kan man läsa i Borås Tidning om att Inga-Maj Krüger har polisanmält socialtjänsten i Mark och Grynings vård för att lämna ut oriktiga uppgifter. Äntligen någon med rättspatos och som vågar ta strid. Det som sker inom socialförvaltingar i allmänhet och i Mark i synnerhet är går att jämföra med maffiaverksamhet. Fast det jag kan känna sorg i, är att det är först när Inga-Maj Krüger inte har något kvar att förlora som hon väljer att agera, denna typ av aktion borde skett för längesedan, av någon med mandat. Det kanske är så de flesta människor fungerar. Men jag tycker att Inga-Maj Krüger trots allt är en modig kvinna och hon skall ha eloge för att hon till slut agerar. Jag tycker KD:s styrelse skall skämmas, att de låter denna pellejönsen Hermansson få spela ut Inga-Maj Krüger, på det här sättet. Det är Hermansson själv med Magnus Andersson som är de största bovarna till det kaos som råder inom socialförvaltningen i Mark. Maktgalna idioter som gärna går över lik. Jag har varit i kontakt med både Hermansson och Andersson för att flagga att saker och ting inte går till på ett rättssäkert sätt inom Marks socialförvaltning, tror ni de har tagit det till sig, nej-nej, då har de dragit snaran ännu hårdare om mig, och i och med det min familj. En del om det kan man läsa om här i bloggen. Det är så vidrigt att det inte finns ord.

Jag hoppas att Inga-Maj får fullt stöd av innevånarna i Mark, hon har i alla fall mitt fulla stöd. Och jag hoppas att åklagaren börjar agera med full kraft mot socialförvaltningen i Mark och denna oseriösa Grynings vård.

http://www.bt.se/nyheter/mark/kruger-polisanmaler-vardbolag-och-socialtjansten-i-mark(3041677).gm


Inga kommentarer: