lördag 7 januari 2012

LAGLÖSHET GENOM LAGSTIFTNING

Detta särtryck är ur ett föredrag som advokat Lennart Hane hållit i, den är mycket läsvärd och oerhört tänkvärd. Tyvärr faller en del av texten bort på grund av att jag haft häftet liggandes i väskan en regnig dag där regnvatten kommit åt den. Om ni klickar på någon av bilderna, så bör en bildserie på hela särtrycket komma upp, där texten syns lite bättre. Innehållet i detta häfte har betytt mycket för mig och fått upp mina ögon för vad politiker och främst socialdemokrater egentligen har gjort, de har ju faktiskt banat vägen för ett totalitärt samhälle. Denna tanke är för mig inte något främmande längre, inte efter det att jag kommit i kontakt med socialförvaltningen i Mark och med egna ögon och sinnen upplevt vad dessa med sin myndighetsutövning är kapabla till och hur långt de kan gå och vilken skada de kan orsaka genom att utnyttja sig av detta verktyg.



















Share |

Inga kommentarer: