tisdag 2 oktober 2012

En flickas liv har i dagarna släckts på grund av Marks socialtjänsts terror mot familjen


Vet inte riktigt vad jag skall skriva om detta mer än att jag grät när jag läste inlägget, för jag vet vilket helvete de måste gått igenom och vi alla som drabbats av Marks socialförvaltnings myndighetsövergrepp har väl snuddat vid tanken både en och två gånger... Det finns inga ord som kan uttrycka mitt beklagande över att en ung flickas liv har släckts, jag sörjer med den för mig den okända familjen.




Share |

3 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar varför inte socialsekreterare under polisutredning/polisanmälan stängs av från sin arbetsplats?
Så sker ju med andra brottsmistänkta som utför brott hos arbetsgivaren. Marks kommun är undantagets undantagskommun.
Sjuka djävlar!
Vad gör denna konsult som kallas socialchef Brixen egentligen? Inget annat än trixa med ekonomin och låta den sjuka kulturen frodas till barn, unga och famiöljers både död och undergång.

Anonym sa...

På Markbladet kan man finna den tidigare kommentaren i detta tragisaka sk ärende. Borde inte varit svårt för socialsekreterarna att lista ut att detta var en flicka i behov av hjälp. De vet väl också vilka ärenden de handhar. Idioterna i Kinnaström, med en konsult till chef. MÖRDARE!
Nu lämnar de till och med LIK efter sig!!!

UR TYCK TILL OM MARK: (www.markbladet.se)
Publicerad: 2012-09-18 22:05:24
Vet av egen erfarenhet
Sitter och läser era inlägg och skulle faktiskt vilja säga att det finns mammor som förlorat vårdnaden till pappor. Jag är en av dessa. Inkompetenta handläggare på Marks socialkontor somfullständig struntade i all psykisk terror mitt ex utsatte mig och mitt barn. Bevis på bevis ( bandinspelningar, mitt barns polisförhör, fotografier från misshandel, vittnessförhör mm) fanns till min fördel, men ändå vinklade dom min oro, rädsla och nervositet gentemot pappan till att jag var en egoistisk, själmordsbenägen och psykisk labil mamma. Grät jag var jag instabil och grät jag inte så var jag känslokall. Att pappan lindade socialpatrasket runt sitt lillfinger med sitt "lugna och trevliga" sätt (narcistiska och psykapatiska personlighet) vägrade dom att erkänna. Med deras lögner, medvetet ej medtagnes bevis från min sida och en skolas lögner gjorde att jag förlorade vårdnaden om mitt barn för 1,5 år sedan. Idag är hon ett sönderstressat barn som dagligen blir nertryckt av sin pappa och med en skolgång som går åt hel....te. Hon skriker efter att få bo hos mig, men hon får inte detta då socialen fortfarande anser att mitt barns dåliga levende beror på mig. "jag har en dålig inverkan på min dotter" Jag ställer mig frågan till er på socialkontoret och era inkompetenta handläggare. Är ni stolta över det ni har åstadkommit för mig och mitt barn eller de andra barn som farit lika illa? Vi utsatta kommer aldrig att få ett erkännande..........

Anonym sa...

Socialchefen/konsulten Brixen har skygglappar. Klarar inte av att i verkligheten se vad som pågår inom individ o Familjeomsorg/försörjningsstöd. Numera både produceras o gås över lik.
Numera ska också Facebook släckas ned - annars anmäls man. Konstigt att den bloggande socialsekreteraren fortfarande har sitt egna lilla barn kvar, och tillika egenföretagare för sociala insatser. Jodå, för patrasket M S-E mfl kan nog allt få gå väl . Vi alla som läst bloggen tackar för den urspråade vigseln. Önskar också V.L kanske hade en förklaring till barnens efternamn...
Marks kommun är en sjuk kommun.
Finns det ingen som intervjuar före anställning?