måndag 10 juni 2013

Till Mikael Mellqvist, chef för Gotlands Tingsrätt


Så som han beskriver på videon går det till vid omhändertaganden av barn och unga, precis så korrumperat är det. Socialtjänstemännen ägnar sig åt ren terror och har sönder människor, så mycket lidande helt i onödan och detta går våra skattemedel till. Det finns så många drabbade familjer med liknande berättelser. Det enda "bra" som socialtjänstens individ- och familjeomsorg har gett mig, är att de har fått upp ögonen på mig och fått mig att inse hur illa ställt det är i vårt samhälle med våra myndigheter och politiker, jag har fått insikt i hur genomkorrupt det faktiskt är. Inte trodde jag för några år sedan att jag i övre medelåldern skulle komma att vända om helt i mina politiska värderingar, idag kommer jag vara bland dem som kommer att gå i frontlinjen för att få bort dagens politiska system.



Share |

Inga kommentarer: