söndag 25 december 2011

JULTIDER




Share |

2 kommentarer:

RosenRasande sa...

Hur gick det för er dotter på Oasen. mvh anne skåner

Berätta om myndighetsövergrepp sa...

Hej Anne,
Min dotter har aldrig varit placerad på Oasen, men jag vet flera andra som har varit placerade eller varit på utredning där och det är inga trevliga berättelser jag har fått ta del av. Vårat liv har inte varit var det borde vara efter det att jag gjorde misstaget att be socialtjänsten om hjälp, det enda de klarar av att leverera är stjälp. Det är en ihygglig sorg att bära när det som betyder mest i livet har gått sönder på grund av inkompetenta handläggare och en totalkorrupt politikerkår och för att inte tala om förvaltningsrätt,kammarrätt och advokater... jag har verkligen fått dyka in i en surrealistisk värld, där mänsklighet och empati lyser med sin frånvaro... Det är en sanslöst sjuk värld, som söndrar istället för att lyfta...